beter goed begonnen dan slecht geronnen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu beter goed begonnen dan slecht geronnen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

beter goed begonnen dan slecht geronnen

Door: MARCO_ADRIE

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

31 Augustus 2009 | Nederland, Schiphol

De reis is begonnen we hebben onze tickets al gehaald en zitten nu al aan het bier.
Wij hebben al ruzie gehad aan de balie van Delta Airlines omdat we niet bij elkaar zitten op de vlucht van Atlanta naar Los Angeles maar achter elkaar, het lijkt wel een trein. maar dat gaan we in Atlanta nog wel oplossen.
We hebben voor vannacht een heel futuristisch (Philips) bijna Alien hotel, dus Marco voelt zich al helemaal thuis voor de bijgelovigen onder ons we zitten van AMS tot ATL op rij 13

• 31 Augustus 2009 - 21:19

Brian:

He Guy's een ontzettende fijne vakantie toegewenst!!!!

• 01 September 2009 - 05:25

Stefan Ingrid Kids:

He, fijn dat we kunnen meegenieten. wij wensen julie een hele fijne vakantie toe.

p.s. niet te zat hé?

xxx

• 01 September 2009 - 06:30

Elise:

Gweldig hoop dat je nu meer in de moed bent dan toen je nog bij Philips zat. Veel plezier en geniet van de reis, ook al zit je achter elkaar. Lekker weg telt. Groeten Elise bye bye

• 01 September 2009 - 07:07

Frank:

Fijne vakantie en behouden thuiskomst
    geniet er van.

• 01 September 2009 - 07:30

Tinkywinkie:

ik wens jullie een heel fijne vakantie, en ik ga zeker met heel veel plezier jullie belevenissen op de digitale voet volgen.

have fun!

• 01 September 2009 - 07:39

Karin:

ja leuk zo,n reisverslag en alle leuke reacties! Doet mij als bezorgde achterblijver ook goed!
    Zojuist vernomen dat de mannen nu instappen en hopen rond 03.00 nl tijd vannacht daar te zijn!
    Adrie en Marco; zodra jullie deze en ongetwijfeld nog veel meer andere en lieve reacties kunnen lezen zijn jullie veilig aangekomen!

• 01 September 2009 - 07:51

Hans:

Rust maar eens goed uit manneke! Bij terugkeer moet u er flink tegenaan.
    Heel veel plezier.

Groeten,
    hans

• 01 September 2009 - 08:14

Cootje:

Verse foto's graag????

• 01 September 2009 - 08:50

Irma:

Leuk om van tijd tot tijd jullie belevenissen te lezen. Wens je dan ook een toffe reis toe met leuke ontmoetingen.
    Keep me posted & take care.

• 01 September 2009 - 11:10

Ilse:

Hee Marco en reisgezelschap,

een hele fijne vakantie gewenst. Het is er kei mooi, dus geniet ervan.

Groetjes Ilse
    (je weet wel, die zuster, hihi)

• 01 September 2009 - 12:01

Han & Riet:

Heel veel plezier, en geniet met volle teugen, zodat ook deze reis jullie nog lang zal heugen

• 01 September 2009 - 16:23

Lietje:

Hoi Marco,

Fijne vakantie en geen dingen doen die wij ook niet zouden doen!! Whahaa...
    Geniet ervan (uiteraard ook voor je reisgenoot)

Groetjes Hans en Lietje X

• 01 September 2009 - 16:56

Frank Feijen:

Nou mannen de reis kan beginnen. Geniet er beiden van met volle teugen en dat we maar veel verslagen mogen krijgen of jullie nou naast of achter elkaar zitten. grt Frank

• 02 September 2009 - 05:44

Karin:

Ha die Adrie en Marco;weet ondertussen dat jullie de twee vluchten er goed van afgebracht hebben!
    Ha ha nu nog de nternetverbinding, toch spannend of die elektronische snelweg {ja grappig he Hanneke] wel goed begaanbaar is!
    Lieve groet Karin en rust beiden goed uit van de reis!

• 02 September 2009 - 07:06

Annemie:

Hoi

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, jullie hebben wel niet hard gezwaaid of ik heb het gemist omdat mijn tuin nu overdekt is met tenten.

Geniet nu maar want voor je het weet is het weer om.

Ik ga verder met het bouwen voor mijn open dag

Gr. Annemie