1e berichtje, op verzoek dan - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu 1e berichtje, op verzoek dan - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

1e berichtje, op verzoek dan

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

28 Juni 2009 | Nederland, Helmond

Hallo luitjes.
Het is nu toevallig dit je op deze site kijkt, want ik heb nog niemand als actief in de mailing box staan.
de eerste voorbereidingen zijn al getroffen, de vlucht is geboekt de auto gereserveerd en de hotels besproken, dus we kunnen als het aan mij ligt vertrekken, misschien nog een spuitje halen tegen de Mexican flu.

• 02 Juli 2009 - 17:16

Hanneke:

Hahaha, ik kijk hier af en toe en eindelijk een teken van leven ! De vorige keer zat ik dan ook niet in de mailbox, ik was er nl zelf bij ! Spuitje voor mexican flu? Jullie moeten in quarantaine als jullie terugkomen...haha. Dan heb ik het voordeel dat ik vertrek als jullie terugkomen, die mexican flu komt er bij mij niet!! Nog heel veel voorpret en voor dat jullie het weten zijn jullie weer thuis....(gemeen hé)

Gr. Hanneke

• 27 Augustus 2009 - 20:20

Karin :

Nu eventjes oefenen of het lukt om een reactie te plaatsen, ben nl. niet zo goed met alle techniek!
    Ja Adrie heb nl al een beetje van jullie voorpret meegemaakt en gezien hoeveel energie jij hebt gestopt in het boeken van de hotels!
    dat gaat vast en zeker goed komen en jij Hanneke gaan toch zeker ook meegenieten van de verhalen!
    Adrie jij alvast een fijn vakantie en succes met pakken!

• 27 Augustus 2009 - 20:23

Tonny:

Zoals je ziet heb ik de site gevonden.
    Ik kom nog wel eens vaker kijken. Voor nu, een goede reis gewenst.

• 27 Augustus 2009 - 20:26

Ha ha ben ik nog even!
    berichtje was al geplaatst voordat ik het in de gaten had en kon het niet meer wissen volgens Marco of wel Adrie?
    Groetjes Karin
    Adrie het weeer wordt wat minder het weekend dus is het in Amerika in ieder gevazl lekker warm, dus ha ha vergeet je zonnebril en korte broeken niet!

• 27 Augustus 2009 - 20:30

Karin:

Adrie, Bij deze wil ik Marco ook alvast een fijne vakantie wensen!
    Ha ha had het idee dat hij niet mee op vakantie ging, wil ook graag vernoemd worden; dus bij deze!

• 30 Augustus 2009 - 11:32

Hanneke:

Hé guys!
    Ik wil jullie via deze weg alvast een héééééééle fijne vakantie toewensen!!! Geniet ervan, en probeer niet te veel foto's te maken....Doe Elvis en Michael de groeten van me en Marco, denk aan me als je in een achtbaan zit misschien krijg ik er dan ook nog iets van mee....:) Veel plezier !!!

Groetjes
    Hanneke

• 30 Augustus 2009 - 16:59

Annemie:

Marco en Adrie, ik wens jullie een hele fijne vakantie.En als jullie in het vliegtuig zitten zwaai dan even.

Denk ook even aan mijn open dag en duim dat het goed gaat. Geniet ervan en ik hoor wel hoe het daar gaat

Gr Annemie

• 31 Augustus 2009 - 09:20

Karin:

Ha die Adrie; Langs deze weg wil ik effe vragen hoe het met je is; of je al kriebels hebt en klaar bent met pakken!
    Ik zal ervoor zorgen dat Marco die nu druk is met pakken op tijd bij jou is vanavond!
    Is maar goed ha ha dat mijn klok het goed doet en o ja ik zal zijn navigatie wel instellen naar Helmond toe, anders komt hij dadelijk nog rechtstreeks in de USA aan! Ja Marco heeft er zeker veel zin in en voor mij een gerust gevoel ha ha dat jij als oudste een beetje op hem past!
    Lieve groet Karin!

• 31 Augustus 2009 - 11:18

Adrie:

Karin bedankt. ik zal mijn best doen, maar hij zal ook een beetje op mij moeten letten