Van Carmel naar Santa Maria - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Van Carmel naar Santa Maria - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Van Carmel naar Santa Maria

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

14 September 2009 | Verenigde Staten, Santa Maria

Hallo allemaal, het is bijna niet te geloven maar we waren bijna verdwaald, en we hebben een kroegje gevonden, dat verdwalen was ook eigenlijk een beetje mijn schuld , ik had wat foto’s gemaakt van een straat hoek maar was erbij vergeten te melden welke kant we waren opgegaan, maar gelukkig heeft Marco een goed richting gevoel en hebben we de auto toch weer terug gevonden, eenmaal terug op het hotel alwaar we ons toch maar wat omgekleed hadden want het was best fris buiten zijn we op zoek gegaan via internet naar een cafeetje hier in Carmel, we konden er geen een vinden, dus maar eens aan de buren gevraagd hoe zij de avond door gingen brengen “ ooh gewoon hier in dit kroegje hier op de hoek” op nog geen 20 meter van ons hotel was een Engelse pup, daar hebben we wat genuttigd wat met de lokals geklets en zijn daarna gaan slapen.
De tocht van vandaag zou naar Santa Maria gaan op slechts 300km rijden , onderweg besloten we omdat de afstand niet zo ver was om maar eens bij Michael Jacksons Neverland langs te gaan.
We hadden weer geluk er was niemand zodat we lekker de tijd hadden om fotootjes te maken aan de Gate naar Neverland. Binnen mochten we natuurlijk niet maar dat waren we al gewend van Celin en Siegfried.
Op de rit van Neverland naar Santa Maria nog even door Los Alamos gereden want die naam kwam me erg bekent voor, er was niet veel te zien en nog minder te halen, dus maar vlug wat fotootjes gemaakt en doorgereden.
We zijn nu aangekomen in Santa Maria en wat we zo dadelijk nog gaan doen weet ik niet, Marco ligt naar Oprah te kijken, ja ja al een echte Amerikaan.

• 15 September 2009 - 06:12

Tinkywinkie:

hebben jullie alleen iets gedronken in de engelse pub of ook iets gegeten?
    je kunt er altijd echt zo lekker eten. tenminste in engeland wel. hoe dat in amerika zit, weet ik niet.
    :o)
    ik ga vandaag op het werk aan de brownie vlaai ivm verjaardag. of het wordt een stroopwafelvlaai. ook heel lekker...

ik ben en blijf een vreetbeest he?

• 15 September 2009 - 08:28

Elise:

Beste mannen. Ik vind het echt geweldig de foto's van Neverland, al is het alleen maar de poort. Zou dat graag zelf ook eens willen zien van dichtbij. Jammer dat je niet meer kunt zien van Neverland. De foto's zijn echt mooi. Groeten vanuit Philips. bye

• 15 September 2009 - 16:38

Frank (de Collega):

Leuk hoor dat jullie bij MJ op de koffie wilden gaan en daarna zijn skeletresten gevonden (of toch vogelnestjes)???
    Mannen nog veel plezier en loop ze nog
    groetjes Frank

• 15 September 2009 - 17:32

Hanneke:

Wat gaaf!!! Jullie zijn bij Neverland geweest...Toppie !!! Ennuh Aad ik denk dat Los Alamos je bekend voorkwam omdat toen wij 2 jr terug in de USA waren de auto gehuurd hadden bij Alamo.
    Ik ben erg benieuwd naar alle foto's en ik zal proberen jullie naar rato te evenaren...hahaha
    De verslagen op internet zullen niet zo talrijk zijn, ik heb denk ik geen tijd iedere dag een internetcafé te zoeken...maar we zullen zien!

Chiao!

• 15 September 2009 - 18:58

Stephan:

Never say Neverland, wel jammer dat je er niet in mocht....

Haha rijden ze zoveel km's om sávonds Oprah te gaan liggen kijken hahaha

Have fun these last days guys!!!