Los Angeles de laatste dag voor vertrek morgen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Los Angeles de laatste dag voor vertrek morgen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Los Angeles de laatste dag voor vertrek morgen

Door: Marcus (Marco)

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

16 September 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo mensen , ja het laatste verslag vanuit de USA.
En jullie hebben allemaal een stukje met ons mee kunnen reizen via ons verslag en wil iedereen bedanken voor alle reacties.

Het verslag maakt plaats over een week voor Hanneke die dan naar Peru vertrekt.
Vandaag opgestaan en op ons opgefrist voor een laatste dag hier in Los Angeles.
Even snel wat ontbijten maar we waren 2 minuten te laat hier in het hotel……pech dus.
Tja gelukkig zat er een Denny’s op de hoek waar we een echt Amerikaans ontbijt hebben genuttigd.
Dus pannenkoeken met roerei, bacon en worstjes. Een goed glas melk (zoals elke dag) en wat koffie.

Daarna zijn we begonnen waar we gisteren zijn opgehouden. Namelijk onze STARTOUR.
Met onze eigen papiertje in ons hand zijn we op zoek gegaan in Beverly Hills, Bell Air en Brendwood.
De locaties waar de meeste sterren wonen hier in Los Angeles…..

Na een stukje rijden kwamen we 2 mensen tegen langs de straat die originele STAR MAPS verkochten. Een kaart met waar de sterren wonen. Het vrouwtje kon de kaart zowat van buiten. Dit was wat we zochten en na wat dollars achter gelaten te hebben en een compliment over Marco’s t-shirt zijn we onze route vervolgd met de kaart in ons hand. Even van plaats gewisseld en heeft Adrie de kaart gelezen en Marco de route vervolgd waar Adrie begonnen was.
Het eerste wat we zochten is het film huis van de Fresh Prince of Bell Air. Ja het is geen decor maar bestaat echt. Dat we even moesten wennen aan de kaart was duidelijk en hebben even wat rondjes gereden voordat we voor de deur stond van het huis…….en je geloofd het niet maar Will (Smith) heeft er ook zijn huis staan nog geen 100meter verder.

Een stuk verder kwamen we er achter dat Danny de Vito aan het verhuizen was (hij meerdere huizen) maar deze ging hij verlaten. Ja en dat gaat hier onder politie bewaking. Ze zullen wel gedacht hebben want ja onze mooie rode auto kwam net als bij Siegfried en Roy in Vegas weer verschillende keren voorbij……….

Zo zijn we verder nog bij het huis geweest waar Michael Jackson zijn laatste dagen heeft geleefd. Bij Mariah Carey , Peter Falk, Lucille Ball, Christina Aguilera Dr.Phil (McGraw) en veel te veel om op te noemen.
Volgens Adrie twee kinderen die hun ouders op een gruwelijke manier hebben vermoord.
En nu pas vrij zijn gekomen (gezien hier op de Amerikaanse tv)

Toby Maguire en Leonardo DiCaprio wonen langs elkaar echte meer in soort appartement complex achter een dichte deur in de Beverly Hills.
We zijn zelfs een hele periode achter een STARTOUR bus gereden, lekker makkelijk en wat minder denkwerk……

Na heel wat bezoekjes wederom zonder koffie bezoek onze laatst Sterrenlocatie in Los Angeles Brandwood. Namelijk meneer ET of te wel Steven Spielberg.
Adrie heeft het stuur overgenomen en was toch nog een ritje van 20minuten want het verkeer kwam al goed vast te zitten op Santa Monica blvd.
Eenmaal aangekomen toch verwonderd. Hij heeft wel 2 huis nummer zo groot is het landgoed en het huis is maar slecht te zien ondanks dat het hek niet hoger is al bij ons een gemiddeld huis.
Raar want vaak zijn de muren enorm of de bomen hoog.
Adrie heeft zelf Steven een geschenk achter gelaten tegen een boom en schijnbaar toch door de bewaking ontdekt want die is er dus enorm.
Toen Adrie een foto wilde maken van Marco bij de poort van Steven hoorde we over de intercom of we toch zo vriendelijk wilde zijn om weg te gaan.

En ook buitenaardse laat Steven Spielberg niet meer binnen na het bezoek van E.T. want zelfs Marco was niet welkom.

Tja misschien beter met het ruimte ship kunnen komen i.p.v. met onze rode auto…..
Waar alle sterren nog lang over zullen praten op hun feestje…….want ze kunnen ons niet hebben gemist……!!
Nog even gereden naar Rodeo Dr waar een Mushroom huisje staat. Erg bekend en vaak genoemd in folders van L.A.
Nu terug in de hotel kamer alwaar we onze spullen aan het pakken zijn voor onze reis terug naar Nederland.

Alwaar ook het nodige is gebeurt en waar o.a. Kaatje (Karin) het nodige voor haar kiezen heeft gehad. Een eigen verslag kan maken van de gebeurtenissen.
Van lekkages tot de brandweer voor de deur omdat de verwarmingsketel kapot was.
Spooklichten, haar nieuwe wasmachine kapot en ga maar even door. Maar heeft alles opgelost of al geregeld. Ja hoeveel kan een mens hebben en Marco keert dus ook supertrots terug naar zijn Kaatje.

Vrijdag zijn we er weer……..gaan dadelijk nog wat eten en dan op tijd naar bed…..
En ja even proppen zeker bij Marco want zijn tas is als gebruikelijk altijd te zwaar. Dus zal eventueel even Adrie aardig aan moeten kijken of hij nog iets wilt vervoeren……

Mensen hartelijk dank
CU Ya groetjes uit Los Angeles USA 2009

En als we nog wat Engels praten neem het ons dan niet kwalijk....

• 17 September 2009 - 06:13

Tinkywinkie:

ik had wel een foto willen zien van dat mushroom huisje.
    wat moet ik me daarbij voorstellen?

• 17 September 2009 - 07:06

Karin;:

Waaaaauw Marco en Adrie; mijn complimenten, toch nog een heel verslag zo de laatste dag van je vakantie en als ik zo terugkijk en teruglees;
    jullie bedankt dat wij als lezers hiervan kunnen genieten, ja zo mooi en zorgvuldig is jullie verslag en ik vind mezelf zeker een bofkont om het zo van dichtbij mee te kunnen maken! Ja zoals ik in het begin al zei; het lijkt wel alsof ik in een 3-D film zit en er zelf middenin zit!
    Nu hoop dat jullie nog een beetje kunnen slapen en dat de terugreis voorspoedig verloopt en wie weet hebben jullie dadelijk na afloop nog wel een smeuiig verhaal in de pen over de terugreis! Maak er nog maar effe een dolle boel van, dan maken de stewardesssen ook nog eens een keer wat mee!!!
    Adrie en Marco doeiiiiiiiiiiiii
    Laterrrrrrrrrrrr
    Kaatje

• 17 September 2009 - 18:39

Stephan:

Shade aber alles had ein ende nur die wurst hat zwei....

Jullie hebben er bijna weer een voortreffelijke reis opzitten, maar kon ook bijna niet anders haha. Gelukkig hebben jullie strx de foto's nog zodat je altijd nog eens kunt nagenieten...

Bedankt voor het uitbundige reisverslag en we'll cu when ur back!