Verhaalverslag dag 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Verhaalverslag dag 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Verhaalverslag dag 2

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

02 September 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Woensdag 2 sept, USA Los Angeles

Hey hallo allemaal hier zijn we weer. De 2 mannen uit het westen.
Allereerst allemaal hartelijk dank voor de leuke reacties nu al, blij dat jullie zo mee leven.
En Kaatje nee mijn huis mag je niet te koop zetten hahaha anders hebben we straks niks meer om in te wonen……

Nou hier het vervolg op gisteren.
Tja Marco moest dus gisteren het verhaal wat snel afmaken want de oogjes werden zwaar en Adrie lag al lekker te slapen…..En toen viel de internet verbinden ook nog eens weg……
Maar het nachtje slapen heeft toch goed gedaan want Marco is weer helder met het type van het volgende verhaal wat op dit moment wordt getypt vanuit Anaheim.

De kamer van gisteren was netjes, niet nieuw maar ze hebben zeker hun best gedaan om er iets van te maken en nadat de oogjes open gingen hebben we ons wat opgefrist en ons ontbijt opgezocht.
Hahaha nou een ontbijt hebben we gehad want de koffie moesten we samen met een speciale donut bij de receptie ophalen. Niet erg toch op ons gemak op een balkonnetje opgegeten.
Vervolgens uitgecheckt en de auto laten staan voor een voetreis.
Jaja ik hoor jullie al denken….voetreis. Waren wij het niet die zeiden dat we zo min mogelijk wilden lopen tijdens deze vakantie.
Eerlijk gezegd zijn wij er ook van geschrokken maar om de auto nu 500 meter verder op een parkeerplaats te zetten vonden we ook wat overdreven. We zijn dus wederom naar Hollywood blvd gelopen want we wilden naar het Wax Museum wat daar ligt. Echter kwam Adrie er achter dat deze zomer er ook een Madam Tussauds geopend was. Na een hele wandeling over de sterren van de Walk of Fame zijn we aangekomen bij Madam Tussauds. Wat een kaal gebouw en totaal niet te vergelijken met de mooie voorkant van Amsterdam. Echter werden we toch aangetrokken door de Amerikaanse sterren waarvan er al 2 buiten stonden. Om hier mee op de foto te gaan was gratis dus ja zo zuinig als we zijn hebben we die kans zeker niet laten schieten.
En toen we hoorden van een discount (5% KORTING) Hebben we toch maar een ticket gekocht.
De foto toestel op scherm gezet en klaar zijn we voor het avontuur door de sterren.

Eenmaal met de lift boven werden we verwelkomt jaja in het Nederlands. Het vrouwtje lachte ons toe en zei; “ja heren dat hadden jullie niet verwacht he” en met een schouderklopje op Marco’s schouder werden we in de goede richt geduwd. Goed ook want zonder navigatie vinden we de toilet nog niet een in een hotel kamer…….

Voordat we de lift instapte werden we begroet door de President van Amerika.
En mochten zelfs samen met hem op de foto.
Goed boven kwamen we de ene ster naar de andere tegen en het leuke is dat er attributen hangen die je mag gebruiken zodat je met de ster in gepaste wijze op de foto kan gaan.
Nou dat hebben we dan ook gedaan en menig mens (andere bezoekers) hebben krom gelegen van onze verkleed partijen.
Bijna alle bekende personen hebben we wel gezien en waren ook zonder tegen woord bereid om met ons op de foto te gaan. Marco heeft zelfs een liedje mogen zingen bij American Idol. En gelukkig de zaal is niet leeggelopen.
Ook Adrie is op de foto gegaan met acteurs en actrices van zijn tijd haha grapje.
Het was zeker de moeite waard maar toch anders als in Amsterdam.

Eenmaal weer buiten hebben we nog een foto gemaakt van het beroemde Chinees theater en zo door gelopen naar het House of Wax van Hollywood.
Toch een kaartje gekocht maar dit viel wel een beetje tegen…..Hier hadden ze wat meer horror figuren en de achtergronden waren wel mooier.
We hebben daar nog even onze toekomst laten voorspellen met de volgende voorspelling:
- Adrie
Liefde: Een liefde moet geen weg snijden tussen jou. En denk er aan dat je niet altijd gelijk hebt.
1 sterretje
Geld: Dat zit wel goed hij moet alleen rekening houden met de toekomst
2 sterretjes
Werk: Daar moet hij meer tijd steken in het organiseren van zijn taken zodat andere zijn kwaliteiten zien. 2 sterretjes
Gezondheid: Alles is goed met zijn gezondheid echt moet hij wel bewust zijn dat zijn gezondheid voor alles gaat 9 sterretje

-Marco
Liefde: Dit zit zeer goed want dit haalt maar slechts 9 sterretjes van de 10
Geld: Sparen voor de toekomst moet een uitdaging zijn, neem kleine stapjes. 1 sterretje
Werk: Zoals je zelf misschien wat minder bewust bent zijn andere wel bewust van je ambities die je hebt. Blijft gefocust 2 sterretjes.
Gezondheid: Je kan niet gezonder zijn maar wees er zuinig op 9 sterretjes

Dus Kaatje gezien de sterretjes bij de liefde hahahaa

Nadat we onze toekomst weer wisten stonden we na een paar minuten weer buiten waar het bloedheet was op dat moment. Na een hapje en een drankje zijn we terug gelopen naar de auto die nog bij ons hotel stond geparkeerd.

Marco is achter het stuur geklommen en vanuit Hollywood doorgereden naar Rodeo Drive.
Voor diegene die het niet weten, dit is de duurste winkel straat van California (LA)
Daar de auto geparkeerd en vervolgens jaja weer de winkelstraat afgelopen totdat Adrie een passend cadeau had gevonden voor zijn moeder. Ja daar en we stonden dan ook verbaast van de prijs.
Dus na binnen in onze korte broek en een zenuwachtige lange slome man stond ons te woord.
Ik denk als we boe hadden geroepen was hij huilend in elkaar gedoken. Saaier kan iemand niet zijn volgens mij. We hebben nog wat rondgelopen en Adrie vroeg aan Marco of hij niets leuks moest kopen voor Karin. Maar een budget was gemiddeld iets wat te hoog.
Sorry Kaatje maar 12000 dollar had ik op dat moment even niet op zak hahaha had graag iets gekocht. We mochten al blij zijn dat Adrie zijn credit kaart daarna niet werd doorgeknipt……
Trots liep hij naar buiten met zijn tas in de hand want het heeft toch iets van status als je daar met een gekocht product over de Rodeo Dr. loopt.
Daarna hebben we nog een kopje koffie gepakt en waarschijnlijk hoeven we de rest van de dag alleen nog maar water te drinken om de koffie te verdunnen. Adrie had een cappuccino en ik weet niet wat vaste van structuur was. De melk of de koffie. Marco had een soort Mocca koffie. En heeft zijn ogen stonden strak na de eerste slok. Marco was bijna geneigd om uit de drinkbak van de hond wat water te pakken om de koffie te verdunnen haha. Nog even wat smsje verzonden naar Hanneke en Marco’s nieuwe liefde.
Ja ja Cootje dat was nog eens nieuws he !!
Goed na deze stevige hap zijn we terug gelopen naar de auto en is Marco richting Anaheim gereden. Nou het duurde wat langer als gepland want het was goed druk en dus in de file, waarom zouden we het beter hebben als thuis zucht. Eenmaal aangekomen bleek dat die man achter de receptie onze reservering niet kon vinden… Volgens mij moet je hier gescreend worden om achter de receptie te zitten. Ben je stom en spreek je geen Amerikaans dan wordt je aangenomen.

Nou uiteindelijk had hij dan toch de reservering gevonden en zitten we in ons hotel kamertje.
Marco achter de laptop en Adrie zit een filmpje (Serie) te kijken.
Tja het nog even over Adrie te hebben…….Ja weer een primeur maar helaas voor de mensen in Nederland. Ze zullen het zelf niet live te zien krijgen.
Vanmorgen ging de badkamer deur open en tada. Daar stond Adrie zonder baardje.
Zijn snor had hij nog even laten staan want dat was wel wat veel in één keer.
Denk wel dat hij al een baardje heeft voor ongeveer 30 jaar.
Erg knap en Marco en denk vele hadden dan ook niet verwacht dat hij dit zou doen….
Helaas nu Adrie de foto’s die vandaag zij gemaakt terug ziet heeft hij toch niet zo’n fijn gevoel en vind het er niet uitzien. Dus waarschijnlijk zit er weer wat haargroei op het moment dat we terug zijn in Nederland……
Zo dat was het weer voor even.....want we gaan eerste een hapje eten en morgen gaan we naar Disneyland om Mickey een handje te geven.....

• 03 September 2009 - 05:55

Ingrid:

Héy, ome adje ik wil ook eens goed zien zonder baardje hé? Volgens mij (zoals ik het op de foto bekijk) staat het je best goed.

gr ingrid xxx

• 03 September 2009 - 06:05

Elise Kluitmans:

Ik heb in een deuk gelegen bij het zien van jullie foto's met de sterren. Ja, ik geloof echt dat de andere bezoekers ook krom hebben gelegen. Dat komt Marco omdat we je al heeel lang kennen. Jij houd van verkleed partijen. Heel leuk om alles te volgen vanuit Eindhoven. Maar als ik ooit naar Amerika ga hoop ik toch gewoon ontbijt in het hotel. Maar eer het zo ver is kom ik eerst bij jouw voor tips. Amerikan boy.
    Ik wens jullie vandaag veel plezier in Disney. Groeten Elise

• 03 September 2009 - 07:47

Tinkywinkie:

ik print jullie reisverslag elke dag uit, en alex en ik lezen het thuis op ons gemak.

Ik hoor nu pas dat je een vriendin hebt. leuk! maar echt verbazen doet het me niet. :o)

vandaag heb ik pas de tijd gehad om de foto's te kunnen bekijken.

gave auto. wow.
    en ik zie dat je al een hoop beroemdheden ontmoet hebt. je hebt ze toch zeker wel JOUW handtekening GEGEVEN, he?!!!!

• 03 September 2009 - 12:52

John:

Adrie,

goede waarzegster! meer tijd in het organiseren van werk?? Maak de borst maar nat!

veel plezier mannen!

• 03 September 2009 - 17:48

Hanneke:

Hé foto's, eindelijk !!! Nu ben ik er nog wat meer bij..... Denk veel aan jullie vandaag, Disney world! Hier ben ik toch wel een beetje jaloers op !
    Enuh Aad, geen baardje misstaat je niet!!!! Mogen we het ook "live" zien?? Héél veel plezier in Disney en ik wacht met smart op de foto's...
    Vanuit een nat en winderig NL.... Doeiiii.. en tot morgen!

• 04 September 2009 - 05:34

Stephan:

Ik werd zowaar gespammed in mijn mail om te komen lezen (wat ik toch al deed). Het zal nog wat worden we zijn ondertussen nog elke dag nog een primeur geschonken haha, wat staat ons de volgende keer te wachten. In ieder geval fijn dat jullie het naar jullie zin hebben ^^. Ik eigenlijk niet dat jullie het wassenbeelden-museum nog uit mochten, maargoed rare mensen die amerikanen.

• 04 September 2009 - 09:41

Karin:

Ha die reizigers;
    Wat een verhaal zeg, waaauw! Het is net als in een 3D film, alsof ik er middenin zit als ik t lees! Ik zal opletten dat ik me hier niet Amerikaans ga gedragen!
    Marco; wel leuk en effe wennen; je maakt me wel verlegen met al die aandacht; kan ik dd nog wel normaal over straat; want m'n prive-beveiligingsbeambte is er nl niet; geloof ha ha op vakntie; een rondreis maken!!
    Adrie en Marco, effe tussendoor, de kleur verf die we laatst samen uitzochten voor de voordeur is veranderd nl van Wijnrood naar Aurarood, blik staat al klaar, nu effe kijken of schilder nog tijd heeft, ha ha!
    Leuke auto trouwens, ben alleen benieuwd of jullie wel boven het stuur uitkomen, want het is toch jammer als jullie maar de helft zien tijdens een tocht!
    Ja en tot slot, om eerlijk te zeggen Marco vind ik jou dat lange haar veel lieflijker ha ha staan en jij Adrie in Nederland misschien het langer haar in plaats van een baardje!
    Doei en tot morgen!
    Kaatje.