USA tour - Anaheim dag 3 - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu USA tour - Anaheim dag 3 - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

USA tour - Anaheim dag 3

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

03 September 2009 | Verenigde Staten, Anaheim

Vandaag een wat korter verslag.
OP dit moment is het half 11 's avonds wanneer Marco zijn verslag aan het doen is van vandaag.

Vanmorgen vroeg opgestaan en gezocht naar een ontbijt. Gelukkig hadden we gisteren een goede maaltijd op. En weten ondertussen wel dat je hier meer kan eten als alleen hamburgers.

Ons ontbijt bestaat uit wat cornflakes vandaag en een stevige kop koffie. Vandaag staat Disneyland op onze lijst en het was toch verder lopen als we dachten.

In totaal zijn er 2 parken van Disney maar wij hebben gekozen voor het wat rustiger park waar geen heftige achtbanen staat maar alleen veel te zien is. Dit is het originele 1ste park van Disney en hier en daar zie je dat ook hier de tijd tekend. Missen doe je niets als je een keer naar Disney Parijs gaat. Daar hoef je niet per C voor naar Amerika. Natuurlijk zijn in dit park ook hele andere dingen te vinden als in Parijs. Maar volgens mij is dat andersom ook.

Het was wel een vermoeiende dag vandaag want volgens mij stond de temp. meter op 42 graden. Eigen schuld want wie gaat er ook met dit weer naar een pretpark.....

Nog even geshopt want Marco wilde nog een kadootje kopen voor Kaatje want kon in LA even niets vinden.....

Nu naar bedje en Adrie ligt al op één oor. En op de achtergrond horen we de geluiden over Michael Jackson....bijna op elke zender hier.

Morgen gaat de reis naar San Diego.
En zal Adrie voor de eerste keer plaats nemen in onze rode auto.....

groetjes
Adrie en Marco

PS Foto's van vandaag worden morgen geplaatst want de oogjes worden zwaar.....

• 04 September 2009 - 06:36

Tinkywinkie:

ben jaloers.
    ondanks dat het veel op parijs lijkt, wil ik toch ooit nog een keer naar disneyland waar disney echt begonnen is.

maar op die 42 graden...oef... daar ben ik niet jaloers op.

have fun!

• 04 September 2009 - 08:35

Lx:

Nice pictures.. boys
    greetz to Barack, flowers for MJ and keep on walking...lx

• 04 September 2009 - 09:58

Karin:

Ja, heren ben wel benieuwd naar de foto's!
    Dus ik begrijp nu; er morgen echt lekker met de auto op uit; genieten van de vrijheid en met een auto met zo'n warme kleur gaat dit zeker lukken!
    En misschien maar goed Marco dat je niet al teveel verkopers tegen komt; wat ik weet ondertussen wat jij met die mensen doet! Jij zegt wel verlegen; echter valt ook niet mee voor hun als ze wha wha met ene Marco Muller te maken krijgen; niet altijd gemakkelijk wel lachen!!!
    En toch geen probleem als jullie dd geld tekort; komen; ga jij Marco met je assistent Adrie de baan op als Waarzegger!
    Jou geloven ze vast wel, anders maak jij er wel zo'n draai aan dat ze wel moeten!
    Zeker in combinatie met je mimiek en de blikken in je ogen; en dan de schaterende lachjes of juist de serieuze blikken van Aad en jou die andere lezers vast ook wel herkennen! Ha ha wordt je misschien nog beroemd!
    Nu succes met de tocht vandaag en hoop dat jullie nu iets minder last hebben van de warmte!
    Lieve groet en kom op he mannen; morgen verwachten we weer een smeuiig verhaal!!!

• 04 September 2009 - 10:08

Karin:

Effe snel; als jij langs Aad in de auto zit; wil je dan effe voor je zussie Annemie duimen; heeft ze nl wel nodig want hier in Nederland is het niet zo warm en stormt het een beetje!!!
    Ik ga in ieder geval met mijn dochter samen lekker kijken en o ja Marco heeft die waarzegster niet stiekem tegen je zegt dat dit jaar de opkomst bij haar groter is, wilde hier eigenlijk even een knipoog bij plaatsen!
    O ja en als je nog eens een verkoper tegenkomt zeg dan beiden tegelijkertijd ha ha Daddy.............?
    Gr Kaatje

• 04 September 2009 - 16:50

Frank "de Schilder":

Hallo vakantiegangers, goed idee zo'n reisverslag, mooie foto,s zover ik ze gezien heb, wel iets meer lachen tijdens poseren! groeten en vooraldoorgaan

• 04 September 2009 - 17:08

Ilse:

Hee die Marco (en Adrie),

erg leuk om jullie foto's te zien. Zeker omdat ik het hotel in LA zag, waar wij ook geslapen hebben. Wat is de wereld toch klein, hihi. Ik lees dat Kaatje Kwebel zich ook red, dus alles komt goed. En voor de liefde een 9, dus wat wil je nog meer.
    Fijne reis verder,

groetjes Ilse

• 04 September 2009 - 17:26

Hanneke:

Blij om te horen dat ik niet te veel gemist heb, maar het is toch wel heel bijzonder om in HET Disneyworldpark rondgelopen te hebben. En jullie hadden het kunnen weten qua temperaturen; weten jullie nog de "Universal Studio's"? Toen vond zelfs ik het heerlijk in een waterattractie te gaan en kletsnat te worden......En nog iets: kreeg een mail van "waarbenjij.nu" dat jullie al weer bijna naar huis komen !! hahahaha de reis is net begonnen !!! Erg motiverend van de site...zullen jullie dit ook krijgen als ik net 3 dagen onderweg ben? Ben erg benieuwd naar San Diego, dat is voor mij dus helemaal nieuw. Mannen geniet ervan en rustig aan!!!