Reisverslag naar San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Reisverslag naar San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Reisverslag naar San Diego

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

04 September 2009 | Verenigde Staten, San Diego

Hallo luitjes,
Deze keer een verslag van Adrie,
Vanmorgen lekker vroeg uit de veren, want vandaag stond de tocht naar San Diego op de planning.
een niet zo'n lange rit en ik mocht deze keer achter het stuur plaatsnemen,
het is weer even wennen om in de US rond te toeren, maar achteraf viel ook dat weermee en kan Marco lekker als bijrijder meesturen, en dat was ook wel nodig want het navigatiesysteem
van Marco werkt toch weer even heel anders dan dat ik gewent was.

We zijn onderweg nog even gestopt bij het klooster van San Juan Capistrano, dit is een oude missiepost uit weet ik veel hoe lang geleden en we zijn er inmiddels ook achter gekomen waarom paters een kale kop hebben,gewoon omdat de doorgangen zo laag zijn dat er een normaal mens niet door kan, en dan stoot je nu eenmaal vaak je hoofd.

we hadden onderweg wel wat last van de rook van de branden rond LA, alhoewel ik wel moet vermelden dat we toch maar heel
weinig van gezien hebben, behalve op TV, daar ging het gisteren avond alleen maar over de branden en de herbegrafenis
van MJ.

Het was weer tropisch warm vandaag ik denk zo tegen de 30 graden als het al niet meer was, oja wat ik vergeet te melden bij

Bij het klooster was een Starbucks,
en daar hebben we lekkere Frapacino gedronken, je leest het goed Frapacino.( moest ik niet vergeten te melden van Marco)

we waren op tijd in San Diego en hebben ingechekt in ons hotel we zitten nu lekker op de bovenste (14e) verdieping en

genieten van een prachtig uitzicht over de baai.
Wel grappig de begane grond is de 1e verdieping en de 13e verdieping hebben ze hier helemaal niet dus eigenlijk zitten we

gewoon op de 12e.
Vanmiddag nog lekkere wat kip nuggits verorbert en naar een vliegdekschip gewandeld dat hier dienst doet als museum, het
schip is de USS Midway. ALs je op zo een boot staat is het niet te begrijpen dat dit nog een klein schip is ook, het beneden
dek is gewoon een paar honderd meter lang en het vliegdek zelfs nog langer, Amerikanen geven natuurlijk ook alle maten en gewichten door maar dat interesseert ons Brabanders geen moer natuurlijk wij willen alleen maar in de kapiteins stoel, en wonder boven wonder gebeurde dat ook Kapitein Stubbing (Marco) en zijn copiloot ikke zelf, dat was heel wat natuurlijk, Marco

gelijk alle knopen verzet en nu is er met het hele ding al helemaal niet meer te varen, gelukkig is dat ook niet meer de

bedoeling.Wel waren we eigenlijk een dag toe vroeg want morgen worden er op dit schip de nog levende astronauten gereerd of

gehuldigd, weet ik niet meer ik was alweer afgeleid door al weer wat ander schoons.

Aan het einde van de middag nog naar Old town gereden erg leuk met al de koloniale huisjes en de vele souvenierswinkeltjes.
Er moest ook nog over een heel hoge en lange brug gereden worden wat niet mee was gevallen gezien de navigatie soms wel eens

een eigen willetje had.

Vanavond nog wat gegeten en wat gedronken met volgens mij de lokale dorpsgek, ik bedoel ik kan wel eens lachen om een film maar om Houdinie??? dan raak ik zelfs de weg even kwijt.

Morgen op naar Blyth we houden jullie op de hoogte.
ps Hanneke de stad is zeker de moeite waard

• 05 September 2009 - 06:34

Karin:

Ha die Adrie; kei leuk om nu ook een verslag van jou te lezen en ha ha nu slaapt Marco zeker ondertussen!
    Wil wel graag foto's zien van de lokale dorpsgek; ha ha hadden jij en Marco toch zekers wel een positieve invloed op!!!
    Nu slaap lekker zo dadelijk en heel veel succes en plezier met de rit naar Blyth!
    En begrijp jullie hebben toch niet alsnog de neiging gekregen je in te schrijven als pater!
    Hoop dat jullie verders geen last of hinder ondervinden van de bosbranden!
    Tot morgen weer en niet verdwalen in dat grote hotel he Adrie, want is toch anders dan je appartementje in Helmond

Groetjes Kaatje!