Verslag Blythe naar Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Verslag Blythe naar Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Verslag Blythe naar Phoenix

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

06 September 2009 | Verenigde Staten, Phoenix

Route Blythe naar Phoenix Zondag 6 sept.
Vandaag de rit naar Phoenix, na een avond doorgebracht te hebben in Blythe, waar niemand trots op hoef te zijn ,want er is helemaal niets te doen, zijn we met volle moed vertrokken naar Phoenix.
De rit was niet zo lang “slechts” 234 km voor Nederlandse begrippen natuurlijk een hele rit maar voor US begrippen een steenworp, Marco was de klos vandaag en heeft de hele rit op zich genomen.
We zij een landschap doorkruist wat veel weg zou kunnen hebben van een maanlandschap maar dan wel vol cactussen. Het was ook weer lekker warm 102F is ongeveer 39 Graden, gelukkig hebben we airco dus wat kan ons gebeuren, alleen maar zorgen dat je nergens uit hoef te stappen.
Maar ja moeder natuur roept dus toch maar even uitgestapt bij een pompstation midden in het nergens, wat drinken gekocht en een cd-tje van Freddy Fender, niet voor mijzelf maar voor een vriend van Adrie.
De rest van de rit verliep voorspoedig, eindelijk in het centrum van Phoenix aangekomen hotel gezocht , wat er overigens netjes uitziet, maar dan begint het , het is hier Labor Day, Labor Day is een feestdag in de Verenigde Staten, gehouden op de eerste maandag in september, ter ere van arbeiders. De eerste vieringen zijn terug te voeren op een parade die op 5 september 1882 in New York City werd gehouden door de Knights of Labor vakbond. Sinds 1887 is het een jaarlijks terugkerende feestdag, die drie dagen duurt. Dus jullie voelen het al het centrum van Phoenix ziet er uit als een regenachtige zondag middag in het centrum van Helmond, helemaal niets te doen dus , het is hier totaal uitgestorven, maar we zijn niet voor een gat te vangen een heel optimistisch foldertjes gehaald en naar de Rawhide Ranch gereden . Dicht!! Nog wat opgezocht ook dicht, verdomme nog zitten we in een wereldstad is die helemaal omgetoverd tot een spookstad.
Maar voor Hanneke we zijn naar Scottsdale gereden hebben vanavond lekker zitten te eten als in het zelfde restaurant als 2 jaar geleden, dit was natuurlijk weer hartstikke leuk.
Alleen de terugrit was niet zo een succes, mag ik eigenlijk niet schijven van Marco maar hij was een beetje in de war met autorijden, maar jullie kunnen dit lezen dus we zijn goed aangekomen .
Nog even hier in het hotel wat gedronken zo dadelijk slapen en dan morgen op naar Flagstaff en naar de Berings krater, ik ben benieuwd.

Marco slaapt al dus ik zal hem morgen vragen foto’s bij te plaatsen

• 07 September 2009 - 04:17

Adrie, Hanneke, Marcus En Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller):

Hahaha nog even een reactie van mij (Marco) dit komt ook omdat de navigator die langs mij zat slecht zijn werk deed... Tja verder was de stad toch uitgestorven!!

• 07 September 2009 - 06:59

Karin:

Ja ja Marco held die jij bent; geef je maatje maar de schuld; ha ha ook ik weet ondertussen hoe het af en toe ha ha met jouw navigatie gesteld is!
    En dat samen verdwalen ha ha komt me ook bekend voor! Ja hoor je nu al zeggen; ja tom tom of miep miep werkt hier niet vanwege het slechte bereik!Ja he Frank Feijen : onbegrensde mogelijkheden!

Groetjes Kaatje
    PS wel benieuwd of de status; terug over 11 dgn blijft staan?
    In ieder geval nog veel plezier, mannen!

• 07 September 2009 - 07:02

Karin:

Effe snel; ha ha stad uitgestorven; die arme bewoners zijn gewoon gevlucht daar, misschien ha ha wel aangevoeld dat die 2 reizigers uit Nederland kwamen!
    Ha ha Marco heb jouw indiaan gisteren ook nog even in een flits gezien in Lind!

• 07 September 2009 - 07:07

Petra:

Hey die Adrie had je bijna niet herkend! Volgens mij heb je het hartstikke naar je zin. Geniet er lekker van, na die hectische maanden bij USM. Is je gegund. Groetjes uit Doesburg, Petra

• 07 September 2009 - 15:05

Adrie, Hanneke, Marcus En Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller):

He Marco navigatie??? je hebt gewoon zitten slapen

• 07 September 2009 - 16:26

Hanneke:

hahahaha mannen!!! Volgens mij hebben jullie allebei een nieuw brilletje nodig voor de navigatie en 2 jr geleden zijn we in Scottsdale ook op brillenjacht geweest voor Aad. Toevallig??? Ik herken de Starbucks op de foto zeker! We hebben nog een foto van de voorzijde. Alleen het restaurant waar we toen gegeten hebben kan ik zo snel niet voor de geest halen. Maar hoe gaat ie verder? Nog geen verstopte wc's, inteeltdorpjes met enge mannen of zwetende Elvissen???? En heeft Marco nog geen "familie" gezien??? Misschien komt dat nog als jullie dichterbij komen...hahaha Zelf heb ik gisteren (zondag) een paar reisgenoten ontmoet voor mijn Peru-reis en het was echt heel gezellig dus ik heb nu nog meer zin om te gaan omdat ik nu weet dat ik met een paar reisgenoten goed overweg kan. Goede reis verder, rijd voorzichtig, en veel plezier bij de krater en laat je niet inpakken door een stel indianen!!!
    Adios !!

• 07 September 2009 - 19:08

Frank(de Schilder):

Hé vakantiegangers, da's toch wel balen zo'n verlaten stad, doet me denken aan thanksgiving in Toledo waar ik vorig jaar mocht vertoeven voor m'n werk, hoop voor jullie dat er bij jullie volgende bestemmimg meer leven in de brouwerij is. Hoeft niet persé Heiniken te zijn( zie laatste foto) ha,ha have fun

• 07 September 2009 - 20:02

Lex:

Nou..het wordt steeds spannerder..kloosters..lange woestijnroutes..nou nou..ben beniewd..graag 1 cowboyhoed voor me.stetson please..