Van Vegas naar Bakersfield - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Van Vegas naar Bakersfield - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Van Vegas naar Bakersfield

Door: Marcus (Marco)

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

11 September 2009 | Verenigde Staten, Bakersfield

Hallo allemaal, hier zijn we wederom met ons verslag van vandaag.
Deze keer uit Bakersfield en het verschil tussen tussen hier en Las Vegas is enorm.
Maar goed laten we bij het begin beginnen…….

Gisterenavond zijn we naar de show gegaan van Chris Angel in samenwerking met Cirque du Soleil.
Een prachtig theater maar moesten wel eerst door beveiligingspoortjes, waarschijnlijk zijn ze bang dat we handgranaten mee zouden nemen en als het aan Adrie had gelegen hadden we dat ook gedaan. De show was nogal luguber en ging over een magiër met een paar agressieve goochel konijnen die het helemaal zat waren…….

Eerst werd hij elektrocuteert door een machine en in stukken geschuurd waardoor hij vervolgens in een soort droom terecht kwam. Echt bekend is Chris Angel bij ons niet maar kijk maar een op youtube en je ziet de raarste filmpjes. Hier een voorbeeld. http://www.youtube.com/watch?v=u7gl8nNsDMA

of http://www.youtube.com/watch?v=XwB27PsCluY&feature=related

Tja de show viel dan ook wel wat tegen en Adrie vond plat uitgedrukt er dus helemaal niks aan.
Gelukkig waren er nog de huppelende konijnen van Cirque du Soleil die de show wat aankleden.
Uit verdriet zijn we gaan gokken…..tja we zijn tenslotte in Vegas. En Adrie heeft met Black Jack 20 dollar vergokt. Onze Marcus heeft ook Black Jack gespeeld en had zijn 5 dollar verdubbeld naar 10 en dus wat gewonnen……..

Daarna hebben we gekeken of we nog wat konden drinken maar de prijzen zijn abrupt hoog en dat gaan we er zeken niet voor betalen. Zeker niet als we er minstens 2 moesten bestellen……(stond op bordjes)

Dus wederom niets en hebben maar wat water gedronken op de kamer.
’s morgens opgestaan en onze spullen gepakt. Vaarwel gezegd wat getankt en daar voor 12 dollar ons ontbijt gekocht voor onderweg.

De langste route van onze rondreis. Maar liefst 291 miles dus zeker 465km en dan nog de korte stukken. En dat met zeker 40 graden. Onderweg zijn we gestopt bij een GhostTown, Calico genaamd.
Tja spookstad is ook !! Bussen met mensen werden uitgeladen en weinig spoken dus.
Bloed heet midden in de woestijn……En soms zag je het verschil niet tussen de poppen een het handje vol bewoners wat daar nu nog leeft…..
Ja in het jaar 1887 woonde er 1200 mensen nu nog 8 (meeting 2001)
Een mijnstadje geweest waar gezocht werd naar o.a. goud en zeker veel zilver.

Marcus had ondertussen al geswitched en heeft de route weer voortgezet naar Bakersfield, echter heeft Adrie het laatst stuk voor zijn rekening genomen.
Eenmaal in Bakersfield aangekomen. Viel ons mond open van verbazing. Mens leven hier echt buiten en daarmee bedoelen we ook echt BUITEN hahaha.
Er is werkelijk niks te doen en dat in zo’n grote stad. Nu weten we dat het vandaag 9/11 is hier maar schijnbaar is het altijd zo hier. We hebben dan ook downtown proberen te vinden maar niets historisch of zo zelf geen restaurant waar we lekker konden eten.
Dus na een hele rond rit zijn we maar neer gestreken mij KFC. Kentucky fried chicken.
Onze bekers nog eens nagevuld (is alijd gratis hier in de USA en dus kan je zoveel drinken als je wilt kwa Frisdrank) en vertrokken na ons hotel.

Aldaar had Adrie nog een barretje gevonden waar volgens mij ook nooit iemand kwam.
En alwaar een feestje werd gehouden. Een verjaardag maar helaas we moesten toch ons drankje zelf betalen……
Tja nu terug op onze hotel kamer waar Adrie tv zit te kijken en Marcus verslag doet van vandaag.

Wel wat moeite met internet hier en al 2 kabels moeten lenen……tja.
Iedereen weer bedankt voor jullie reacties .
Dus even wat terug:
Jaja Hanneke heel herkenbare punten alsof het gisteren was of niet ? Tja morgen gaan we naar Sacramento wat voor jou ook nieuw is.
Ja ja Kaatje wij (Marcus) zijn ook goed in verdwalen he tijdens onze uitstapjes……hahah zal het dan toch aan mij liggen. In ieder geval inderdaad in een deuk gelegen samen.
Dank voor het compliment maar we zijn hier nergens zonder onze “neverlost navigatie”

En yes Elise, Marcus mist inderdaad zijn lieve Kaatje……..en feestje??? OOOO krijgen wij een feestje aangeboden. Dat is lief!!! Verder alles goed in Eindhoven of kan ik beter wegblijven??
Stephan weet niet precies wanneer je op vakantie gaat maar heel veel plezier !!!
Yes Tinkywinkie ik heb gelukkig mijn hoofd behouden. Ik wel gelukkig dat kon Roy bijna niet zeggen.

Tja meer is er nu niet te zeggen mensen, tot morgen weer vanuit Sacramento…….

• 12 September 2009 - 12:38

Richard:

Hee jongens, veel plezier zie ik.
    Leuk voor jullie.
    Wij hebben het ook goed "hier in Mhz".
    We hebben de tent al veranderd voor Vanavond!!! zal wel druk worden, maar we zeggen altijd maar "hoe meer zielen hoe meer vreugde".
    We zullen morgen wel zien of we nog drank in de bar moeten bijvullen.
    Maar maak je niet druk, we zullen alles weer poetsen en opruimen.
    Aad kun je het nog goed met marco vinden ? is ie nog braaf?. Geniet er van en tot volgende week. Wij zullen ook genieten van jullie verslagen. en van het heerlijke weer Holland 30gr veel zon.Gr Irene, kaatje, Frank en Richard

• 12 September 2009 - 21:51

Karin:

Ha die Marcus en Adrie;
    Effe een snelle reactie; want ja het is nu hier natuurlijk een drukte van jewelste en aangezien ik geen bar heb in mijn appartement en niet zoveel mensen kwijt kan, was dit een geschikte locatie!
    Reuze gezelli en de hele avond al in de weer, karaoke en zo en een beetje dansen; echter de volgende keer stel ik voor Marcus dat je er zelf ook maar bij bent en jij ook Adrie, dan kunnen jullie meteen de foto's op een levensgroot scherm laten zien en jullie avonturen live toelichten!
    Ha ha volgens mij zijn hier wel meer lezers nog voor te vinden! Jij ook he, Hanneke!
    Ja Marco; het alleen zijn begint nu aardig te wennen, nu gewend van alles te regelen hier dus zal ik alvast een datum plannen!
    Heb na vanavond de smaak te pakken!
    Lieve groet Kaatje, ja zoals Richard al zei voordat jij terugkomt ha ha is alles opgeruimd!!!

• 14 September 2009 - 18:03

Frank Feijen:

Hé Avonturiers,
    ik heb het de afgelopen tijd druk gehad dus nu pas weer een late reactie. Wat hebben jullie veel gelopen zeg. Dat terwijl jullie toch een dikke amerikaan onder je kont hebben!!!!
    Chris Angel is in USA een bekende wat lugubure versie van Hans Klok. Dat jullie die nie kenne. Als ik de reactie van Richard mag geloven wordt je huis, Marco, verbouwd tijdens de feestjes daar. Kom maar gauw terug naar Maarheeze.