dag 12 - Sequoia National Park >> Oakhurst - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu dag 12 - Sequoia National Park >> Oakhurst - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

dag 12 - Sequoia National Park >> Oakhurst

Door: Ani

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

13 September 2007 | Verenigde Staten, Oakhurst

We hebben weer redelijk geslapen vannacht ,behalve Trui die dacht dat er een militair bij ons in de kamer stond. Zoals misschien bekend worden in de US de huizen en dus ook de hotels van hout gebouwd dus super gehorig, nu was het geval dat er ook militairen in ons hotel overnachten, en die hebben kistjes aan, dus als die om 5 uur opstaan is gelijk het hele hotel wakker.

We hebben genoten van een heel simpel ontbijt en zijn op pad gegaan naar het Sequoia National Park. Het is een heel mooi park met geweldige vergezichten en bomen zo groot dat je er maar beter met de fiets omheen kan gaan.
We hebben natuurlijk onderweg ook nog wat lekkers genuttigd. Frodo had snickers gekocht maar toen Trui en Ani er inbeten bleek deze helemaal groen te zijn van binnen, (nee het was geen Alien snicker) dat was even schrikken, Frodo weer lol natuurlijk bleken het Shrek snickers te zijn.
Wel wat over de datum dachten we dan maar achteraf bleek dat niet zo te zijn.

We zijn nu in Oakhurst en ook hier loopt weer inteelt rond.
We gaan nu eens kijken of we wat eten kunnen scoren.

Wij vinden het leuk om al de reacties te lezen. Voor diegene die in Nederland zijn achtergebleven en dus nog moeten werken,,,ehm dat vinden wij ook verschrikkelijk (hahaha is ook) Foto's hebben we in ieder geval genoeg en ook Trui doet haar best om onze speelfilm zo lang mogelijk te maken. Daarom hebben we extra foto's geplaatst.

Fabienne, leuk dat jij ook een berichtje hebt achter gelaten voor ons.
groetjes ome A3.

  • 13 September 2007 - 05:33

    Frodo:

    Lieske, Fijn dat je voor mijn pa zorgt nu ik zover weg ben. Hij zal denk ik iets beters voorgeschoteld krijgen als wij hier want het eten laat soms te wensen over, als je niet zo van fastfood houdt. Geniet er lekker van en tot over een 6 dagen !!!

    Groetjes Frodo en de rest van de reisgenoten..... En nu gaan we lekker terug naar onze kamer om een tukje te doen.

    Frank,

    Jij zou hier nooit meer weg willen. De natuurparken zijn zo geweldig mooi dat je er wel een jaar rond zou kunnen lopen. Maar een troost, we hebben heeeeeel veeeeeel foto's

  • 13 September 2007 - 05:34

    Adrie:

    He Mathie,
    Er rijden hier grote trucks rond, ik wil daar met plezier een foto van maken maar die passen niet op mijn camera, dus je zal het zonder moeten doen.

  • 13 September 2007 - 05:36

    Ome A3:

    He Fabienne,
    Als jij nu naar school gaat, gaan wij hier naar bed, dan is het pas avond. grappig he

  • 13 September 2007 - 05:38

    Hanneke:

    He Maartje ik hoop dat je onze berichtjes leest en als we terug zijn zal ik je allllllllllllllllllllllle foto's laten zien en dat zijn er echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel
    groetjes Hanneke

  • 13 September 2007 - 05:42

    Frodo (Marco):

    Stephan, doordat ik even van de wereld was heb ik mijn vlucht gemist naar mijn planeet en dus kwam ik ook Area51 niet binnen. Ik reis dus nog maar gewoon met deze 2 oudjes mee naar Nederland.

    Groetjes Frodo

    PS Volgens mij reageren we nu nog meer dan jullie whahaha.

  • 13 September 2007 - 06:13

    Frank:

    Ik vrees dat ik toch ook maar eens 13 of 14 uur in een vliegtuig moet stappen om de prachtige natuur daar te fotograferen. Lijkt me geen prettig idee (het lange vliegen), ik ga vandaag maar op de Hoge Veluwe fotograferen. Ik wil wel alle foto's zien (en de film) dus daar trekken we dan maar een paar avonden voor uit.
    Groetjes Frank

  • 13 September 2007 - 16:24

    Malidatava:

    hoi moet je een grotere camera kopen
    waar julie zijn is toch alles groot
    je auto past er zeker ook niet op
    want die heb ik nog niet gezien hahahaha
    groetjes mathie

  • 14 September 2007 - 11:21

    Stephan @ Frodo:

    Hoe komt het dan dat je ff v/d wereld was? Heb net een berichtje van je planeet gekregen en ze missen je! Whoehaha.
    En ja, in 1 dag hebben jullie "oudjes" meer gereageerd dan wij in 13 dagen; maar ja we zijn dan ook errug onder de indruk van jullie reis!

  • 14 September 2007 - 19:33

    Maartje:

    haaa tante hanneke, marco en adrie
    jaa ik wil de foto's echt wel zien!!
    haha, dat maakt mij niet uit dat het er heel veel zijn...
    ik kom ze dan wel een keertje kijken
    tot snel!

    xxx Maartje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oakhurst

Amerika 2007

Recente Reisverslagen:

18 September 2007

dag 17 LA naar huis

17 September 2007

Dag 16 Reis Grover Beach naar LA

16 September 2007

Dag 15 - San Francisco naar Grover Beach

15 September 2007

Dag 14; San Francisco

14 September 2007

dag 13 - Yosemite naar San Francisco
Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 836
Totaal aantal bezoekers 112765

Voorgaande reizen:

12 Juni 2012 - 27 Juni 2012

Cyprus - Marcus & Kaatje

22 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Spanje Andalusië-Kaatje en Marcus (autorondreis)

15 Januari 2010 - 05 Februari 2010

Kenia en Tanzania

19 September 2009 - 08 Oktober 2009

Rondreis Peru

31 Augustus 2009 - 18 September 2009

Amerika 2009

10 November 2007 - 24 November 2007

Dominicaanse Republiek 2007

01 September 2007 - 17 September 2007

Amerika 2007

Landen bezocht: