dag 17 LA naar huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu dag 17 LA naar huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

dag 17 LA naar huis

Door: Ani

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

18 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Vandaag was de laatste dag van onze reis door de US
We hebben gisteren avond ons laatste avondmaal hier in LA genuttigd nog een drankje gedronken en voor zover mogelijk het kan de reistassen gerangschikt.
Voor mij blijft het een grote vraag waar Frodo zijn adelaar en nog een dingetje wat hij gekocht heeft gelaten heeft,maar hij heeft alles in zijn tassen gekregen.
Dus vanmorgen vroeg opgestaan om te ontbijten bij de chinees en alles in de auto geladen .
Het wegbrengen ging allemaal veel sneller dan verwacht er werd nauwelijks naar de auto gekeken we kregen een briefje en “Good bye“ was alles wat ze zeiden.
Dus we waren wel heel ruim om op tijd bij op het vliegveld dus nog vlug wat dingetjes gekocht en nog even bij Starbuck langs voor een koffie..
We moesten ons weer “helemaal “strippen voor we door de douane waren ,alleen Frodo werd weer helemaal gecontroleerd niets aan te geven natuurlijk!
De vlucht verliep rustig onder weg een beetje turbulentie niet de moeite waard, gelukkig hadden we wind mee dus waren we een uur eerder op Schiphol dan verwacht, de klok negen uur vooruit gezet, flinke regen op onze koppen, MMM heerlijk we zijn weer thuis.
Iedereen die onze berichtjes gelezen hebben en gereageerd hebben heel hartelijk dank , zoals we al eerder melden hebben we dit zeer weten te waarderen groet Ani, Trui Frodo

• 18 September 2007 - 21:08

Tinkywinkie:

WELKOM THUIS, beste reisgenoten !!!

ik betrapte me er vanmorgen op, dat ik naar jullie verslag zocht in de mail. tot ik me bedacht, dat dat niet meer kon. Jammer voor jullie; de vakantie is voorbij. nu is het genieten van de herrinneringen. Die neemt niemand jullie af!

• 18 September 2007 - 23:07

Stephan:

Welkom thuis reisgenoten en BEDANKT voor jullie reisverslagen!!!

En je weet wat ze zeggen hé:
    "Gelukkig hebben we de foto's nog."

• 19 September 2007 - 06:25

Frank:

Welkom thuis; en dan denk ik aan Brabant want daar brand nog licht.............

• 19 September 2007 - 10:37

Hanneke (Trui):

Tja, en dan zit het er op.......
    Ik heb genoten van de vakantie, een aanrader voor iedereen !
    Verder wil ik iedereen nog even persoonlijk bedanken voor alle leuke lieve en grappige reactie's. En misschien nog eens tot een volgende keer....

Groetjes,

Hanneke

• 20 September 2007 - 11:52

Marco (Frodo):

Yep, the Eagel has landed zoals ze zeggen in de USA en is goed aangekomen. Ik zie ze nog staan te kijken op de Santa Monica Pier toen ik dat ding kocht in een grote doos met zo'n gezicht van die krijgt hij nooit mee.

De vakantie was geweldig en ik heb nog nooit zoveel verschillende landschappen gezien in zo'n korte tijd.De aantal miles per dag waren soms wel wat te veel, tenslotte stop je nog hier en daar, en moet je vaak met een omweg naar je volgende hotel om toch een natuurpark mee te pikken. Ik denk als we het nog eens hadden moeten doen dan hadden we hier een daar op de doorreis een dagje extra gepakt (tip voor mensen die de reis ook willen gaan doen).

Ook ik wil iedereen bedanken die hebben gereageerd op ons reisverslag. Dat maakte het dan ook meer dan de moeite waard om elke dag een stukje te schrijven ook al waren we bek af.

Ook wil ik Trui en Ani bedanken voor de fijne en onvergetelijke vakantie........wat zeker een aanrader is voor iedereen.

Groetjes Frodo
    En wie weet tot het volgende vakantie verslag