Dag 16 Reis Grover Beach naar LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Dag 16 Reis Grover Beach naar LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Dag 16 Reis Grover Beach naar LA

Door: Ani

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

17 September 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zo beste mensen dit wordt dan bijna het laatste verslag, we zijn weer op het vertrekpunt aangekomen.
We zijn vanmorgen wat later op gestaan als normaal, eigenlijk een beetje verslapen maar gelukkig was Trui op tijd wakker om ons uit ons heerlijk bedje te schoppen.
Dus vlug op gestaan tandjes gepoetst en ontbijtje genuttigd een half gare donut wat koffie en of wat melk, Frodo zat weer aan de cornflakes. Onze Nederlandse medereizigers voor de laatste keer goedendag gezegd, want die gaan nu naar een ander hotel en blijven nog 2 dagen in LA.
Na ons autootje ingeladen te hebben zijn we op weg gegaan naar LA we hebben de highway 1 genomen omdat deze de meeste tijd langs de kust gaat een snelweg is ook maar een snelweg.
We hebben voor de laatste keer getankt niet te veel natuurlijk want ons bien zunig
Zijn nog even door Malibu gereden waar de huizen wederom het formaat van bij ons een woonblok hebben, nee bekende hebben we daar niet gezien, maar ze schijnen er wel te wonen.

We zijn nog wel gestopt bij de Santa Monica pier , die volgens Frodo wereld beroemd is maar Trui en Ani niets zegt.
Naast deze pier is een tijdelijk monument aangelegd voor de Amerikaanse soldaten die in Irak voor “ het goede doel” gesneuveld zijn, voor iedere gevallen soldaat staat er en kruisje, je wordt er even stil van als je ziet hoeveel het er zijn, dan mogen wij in Nederland niet klagen over de 3 of 4 die er van ons gevallen zijn, maar het is wel iedere teveel dat mag gezegd worden.

Als we het toch over doden hebben Ani wist weer eens een beroemd kerkhof waar veel beroemde Hollywood sterren begraven liggen, nou we hebben er niet 1 gevonden.

Dan maar weer lang de studio’s gereden even foto gemaakt zoals dat hoort.
En terug naar ons het hotel waar we gestart zijn het Howard Johnson waar we onze laatste nacht hier in de States door brengen.Morgen gaan we terug naar ons vertrouwde Brabant

• 17 September 2007 - 06:55

Frank:

Jammer voor jullie dat de reis bijna ten einde is, maar jullie hebben in ieder geval een onvergetelijke ervaring in jullie bagage, dat neemt niemand jullie meer af. Ik zal de reisverslagen missen, maar als ik psychische problemen krijg kan ik altijd nog naar Dr. Phil. Wellicht willen jullie wel mee (hahaha)
    Groetjes Frank en geniet er nog van

• 17 September 2007 - 08:18

Mr.g:

hallo .reis..genoten de reis is bijna ten einde nog 2 dagen en jullie zijn terug in ons klein kikkerland. wens jullie een veilige terug reis.

• 17 September 2007 - 08:32

Fam Vd Elsen:

We zien nog wel een keertje de foto's en de film hoop ik.Hatstikke leuk al die verslagen. Geniet nog maar even van Amerika. Prettige terugreis en houdoe,

René- Marijke-Maartje,Danny-Rob

• 17 September 2007 - 10:07

Stephan:

Ter info: Santa Monica Pier is 'n uit de kluiten gewassen Scheveningen Pier en bestaat al sinds 09-09-1909! Maar dit terzijde.

Nog veel baywatchers gezien? hahaha

Kan al bijna niet wachten om al die foto's te zien, zodra jullie weer terug zijn, maar geniet nog maar ff van de laatste dagen in the USofA!!

• 17 September 2007 - 21:22

Tinkywinkie:

goh, wat is DAT snel gegaan, zeg! vinden jullie het niet ontzettend jammer dat je nu al weer terug naar huis moet?
    het fijnste zou zijn, nog een dag of 2 a 3 om gewoon even te lamme takken. even uitrusten voor je weer dat vliegtuig in moet stappen.

ik wil wel heel graag al jullie foto's komen bekijken, als jullie weer terug zijn in nederland.