Aankomst L.A. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Aankomst L.A. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Aankomst L.A.

Door: Ani, Trui en Frodo

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

01 September 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zaterdag ochtend was het eindelijk zover de reis kon beginnen.
Adrie (Ani) stond samen met Guus om kwam over drie in Mierlo voor de deur.
Eenmaal aangekomen op Schiphol moesten we ons zelf inchecken, wat een flauwekul want je bent net zo veel tijd kwijt dan dat je normaal incheckt bij de balie.
Immers moet je toch ook je bagage inleveren en dan sta je dus nog een keer in de rij.

Na een vlucht 10 uur en 45 minuten landen we dan toch eindelijk op het vliegveld van L.A.
Korter dan gedacht waren we door de controle van de douane. Ze maakte met een soort webcam een foto van je en je moest je vinger op een scanner leggen voor een vinger afdruk.
Ook de koffers (tassen) hadden we binnen nood time in ons bezit en nu maar zoeken naar het autoverhuurbedrijf waar onze auto klaar zou staan.

Dat bleek anders te werken. We werden namelijk met een bus naar het verhuurbedrijf gebracht en je kan wel indenken hoe druk en daar wel niet was.
Tijd schijnen ze hier allemaal zat te hebben en van haasten hebben ze blijkbaar dan ook niet gehoord, maar goed het is vakantie dus dan maar weer in de rij en geduldig wachten op ons autosleuteltje.
Eigenlijk zouden we een Pontiac S6 krijgen zoals afgesproken in Nederland maar ze vond hem toch wat aan de kleine kant voor ons 3e daar we in de loop van de tijd zelf ook wel wat gegroeid zijn en dus niet meer samen met de bagage in de auto paste.
Het is dus iets anders geworden en we rijden nu in een mooie witte Toyota Highlander die zeker groot genoeg is voor ons allemaal.

Eenmaal aangekomen in ons hotel is het ons wederom gelukt om er in een nood time een zooitje van te maken.
Nadat we de tientallen laders in het stopcontact hebben geplugd hebben we een poging gedaan om Beverly Hills op te zoeken.
Dat er aan ruimte geen gebrek was in de auto was te merken aan Trui. Ze voelde zich al een ster in de auto toen we door Beverly Hills en Bel Air reden.
Ondanks dat we met z'n alle toch behoorlijk vermoeid waren heeft Ani ons nog door een groot gedeelte van L.A. gesluisd met de auto zodat we de geur alvast op konden doen van de beroemde straten zoals Santa Monica Blvd, Hollywood Blvd en winkelstraat Rodeo Drive waar we ons hebben vergaapt aan de filmsterren die er niet waren.

Het was ongelooflijk druk en na zo'n reis is het toch erg vermoeid om ook nog een hele dag door de stad te rijden.
Dus hebben we de koers maar naar het hotel gezet en na onze overheerlijke 1ste maaltijd zitten we nu op onze kamer bij te komen en te bedenken wat we morgen gaan doen.

• 02 September 2007 - 06:40

Mahtie:

En al bijgekomen van de lange reis ?
    Hoe is de temp?
    Kun je een foto van de Big car maken ?
    Veel plezier verder
    Groetjes van malidatava

• 02 September 2007 - 08:25

Frank En Niels:

Doe de Prince of Bel Air de groeten van ons.
    Groetjes Frank en Niels

• 02 September 2007 - 08:27

Frank:

Marco hier nog even een berichtje vanuit Nederland; de vogel onder jouw dakrand was inderdaad een torenvalk. Prettige vakantie met z'n drietjes
    Frank

• 02 September 2007 - 10:08

Stephan:

Blij om te zien dat jullie veilig en wel in The USA zijn aangekomen, en niet per ongeluk tegen wat torentjes opgevlogen zijn!
    Well girl & guys, have fun and keep in touch!!

Prettige vakantie!!!
    Grz, Stephan

• 02 September 2007 - 10:12

Henrie The Taxman:

He zus,

Ik denk ik mail, want bellen wordt te duur. Ik was zaterdagochtend bij je om spullen op te halen op na de stort te brengen. Is de vogel naar de USA gevlogen.
    Nou ja, een prettige vakantie, ook voor Adri en Marco en tot ziens.