2de dag in LA (Universal Studio) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu 2de dag in LA (Universal Studio) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

2de dag in LA (Universal Studio)

Door: Ani, Trui en Frodo

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

03 September 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Eindelijk de eerste “nachtrust” zit er op, we zijn alledrie redelijk bekomen van de jetlag die we ongetwijfeld gehad hebben.
Vanmorgen niet al te vroeg op gestaan en lekker een Amerikaans ontbijtje bij de Chinees genoten, we hebben ons nog niet helemaal aangepast want geen van drieën durfde het al aan om te beginnen met gebakken worst of bonen in tomaten saus.

Vandaag stond in de planning Universal studio’s,
Hoe groot LA is zijn we nu achter gekomen, op de kaart lijkt het maar een klein stukje maar we kwamen er al gauw achter dat dit kleine stukje toch een rit werd van ruim 35 km..
Parkeren $ 10 en de entree $61 niet echt goedkoop dus, maar alles toch wel de moeite waard. Alleen de inkom naar het park zelf is al de moeite waard om te zien, al de winkeltjes en restaurantje doet al vermoeden dat er nog heel wat op ons af zou komen..

De attracties staan heel dicht op elkaar zodat ver lopen niet nodig is een paar passen en je bent bij een andere attractie. Zo loop je van de Flintstones het verre verleden zo naar de toekomst van de Terminator met een, let op, een 4d film, een 3d film dus met echte acteurs in combinatie met een 3d film met veel effecten.
Ook de bekende rondrit met de busje door de echte studio’s is zeker de moeite waard, je herkend direct de plekken die bekend zijn van de film zoals het hotel uit Psycho, of de war zone uit de film war of the world.

Ook Frodo had zijn gelijke weer gevonden en een heel gesprek aangeknoopt met Donkey uit Shrek. Niemand kon hem verstaan of begrijpen, maar dat zal dan wel aan ons hebben gelegen.

Verder zijn er natuurlijk de rides waar je lekker nat kan worden en dat is niet verkeerd bij een temperatuur van ons gevoel 35 graden.

Direct na aankomst in ons hotel zijn we bij de pizzeria even een pizza-tje gaan eten , met een lekker gekoeld pilsje en colaatje er bij.

De dag was lang en de avond kort zodat we nu hier alle drie weer terug zijn in Amsterdam, of wel voor pampus liggen.

• 03 September 2007 - 06:20

Cootje:

Stelletje mazzelkonten!!!!
    Ik wil ook naar America.

• 03 September 2007 - 06:53

Je Schoonzus:

Wat lekker zo'n vakantie. Ben in staat om ook zo'n reis te boeken, maar ja 10 uur vliegen en stilzitten is zelfs voor mij te lang.......
    Heb nog veel plezier en morgen lezen we rest weer,

'De groeten uit Lierop

• 03 September 2007 - 09:00

Stephan:

Hey Trui, Ani & Frodo,
    Zo te lezen zijn jullie nu al aan het genieten, en gelijk hebben jullie hoor. Begin overigens behoorlijk jaloers te worden LOL!
    Ben benieuwd naar de foto's...

Grz, Stephan

Btw Cootje, in America ben je zo hoor... da's nl. gewoon hier in Nederland, hoef je niet eens voor te vliegen haha.

• 03 September 2007 - 14:43

Mr.g:

fein dat jullie er zo van genieten . ik lees iedere morgen het bericht van datgeen wat jullie ondernomen hebben. noch veel plezier.

• 03 September 2007 - 15:08

Mario&Peggy,kids:

Hey vakantiegangers,
    hartstikke leuk om jullie een beetje te volgen.
    Wij wensen jullie heel veel plezier.
    Enjoy!!!!
    XXXX Mario en Peggy,de kids

• 03 September 2007 - 18:36

Linda En Mathie:

heeeey luitjes
    zo te horen hebben jullie het heerlijk naar je zin ben zeer benieuwd naar jullie fotos en geniet er maar lekker van