Dag 3 in L.A. met de tocht der sterren - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Dag 3 in L.A. met de tocht der sterren - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Dag 3 in L.A. met de tocht der sterren

Door: Ani, Trui en Frodo

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

04 September 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Een nieuwe morgen is begonnen en het zonnetje schijnt al behoorlijk door ons hotel raam. Snel even kijken hoe warm het wordt vandaag, dus even de tv aan.
En zo te horen wordt het opnieuw een erg warme dag maar liefst 38 graden en dan met zo’n temperatuur de stad in ?? We lijken wel gek !

Opnieuw waren we vroeg op vandaag (rond acht uur) en na een stevig Amerikaans ontbijt hebben we al onze spullen bij elkaar gesprokkeld voor vertrek.

Vandaag is het Frodo z’n beurt om te rijden. Gelukkig is hij al gewend aan het rijden met een automaat, want de dag ervoor was het tijdens zijn testrit even voor de andere 2 de riemen aanspannen en vasthouden bij het vertrek uit Universal Park.

Eenmaal aangekomen op lokatie (Hollywood blvd) hebben we de auto geparkeerd en zijn we te voet verder gegaan. Dat hebben we geweten. Als worstjes op een bakplaat voelden we de zon zijn werk doen.
Over de sterren van de ‘Walk of Fame’ zijn we aangekomen bij het beroemde Chinese Theater van L.A. Sommige locals zijn bijzonder aardig. Toen we een stoeltje wilde lenen voor onze groepsfoto kwam hij gelijk op ons af en maakte hij de opmerking; “your not making a picture of the moon aren’t you?”
Nou ja dan maar op een andere manier want niemand houdt ons tegen als we een foto willen maken !!

Aangekomen bij het theater zijn we nog allemaal op de foto gegaan met Elvis.
Hij is dus nog niet dood maar als hij met zo’n temperatuur daar blijft staan zal het niet lang meer duren en daar treurt Frodo geen minuut om.
Maar wonderbaarlijk wilde zelfs Trui niet met hem op de foto want hij zweette te veel maar tja toch maar met die zweetmuts op de film hoewel Ani zelf al niet meer wist of hij het opname knopje had ingedrukt.

Daarna zijn we een tijdje rondgelopen op het plein voor het theater. Daar hebben we Trui vast moeten houden. Iedereen liep voor haar beeld en ze was het meer dan duidelijk zat. Een tip probeer nooit haar shots te verprutsen want je speelt met je leven. Na een tijdje, en een cappuccino bij Star Bucks, was ze weer rustig geworden en zijn we met zijn alle op zoek gegaan naar Frodo eigen Walk of Fame star die hij ooit had gekocht. Zoals je weet in Amerika is alles te koop of je nu wel of niet beroemd bent en dat was te merken want we zijn nog veel namen tegen gekomen waarvan we nog nooit hadden gehoord.

Nadat we de straat een paar op en neer zijn gelopen en bijna waren gesmolten zijn we terug naar de auto gegaan en richting Beverly Hills gereden. Eindelijk is het gelukt om een foto van de Sign van Beverly Hills te maken en vanaf daar zijn we op sterrenjacht gegaan. Blijkbaar kunnen veel sterren hun tuinman niet betalen want de heg was vaak veel te hoog om daar overheen te kunnen kijken. Jammer maar je kijkt evengoed je ogen uit. Er staan huizen zo groot dat wij dat dat in Nederland woonblokken noemen. Daarna zijn we doorgereden richting Bell Air. En Mulholland drive afreden, waar we voor de deur stonden van Jack Nickelson.
Helaas maakte hij niet open en hebben we zelf onderweg maar wat water moeten kopen. Even een switch van chauffeur en Ani heeft onze tocht vervolgt naar het beroemde Hollywood Sign. Daar aangekomen waren we tevreden, eindelijk een plek waar je fatsoenlijk met de letters (en leesbaar) op de foto kon.
Na een tiental foto’s zijn we richting hotel gegaan. Ani heeft ons straten laten zien waarvan de bewoners van L.A. nog niet eens weten dat ze bestaan.

Eenmaal aangekomen hebben we onze gekochte shirts bekeken en die waren zoals verwacht te klein. Tja nu loopt Trui er mee en moeten Ani en Frodo alsnog op speurtocht voor een setje nieuwe. Ondertussen dat Frodo zijn verhaaltje afmaakt van vandaag (om en om) is de dame en heer weer schoon achter de oren en gaan we morgen aan onze tocht beginnen………………..naar Palm Springs.

• 04 September 2007 - 08:15

Ingrid:

Kei gaaaaaafffff!!!!!!!!
    bij jullie en ook leuk dat we jullie elke dag kunnen volgen (net of er ook een beetje op vakantie zijn, haha)

veel plezier nog!!
    steef ing jus en tom.

O,ja doe Elvis de groeten.