Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Palm Springs

Door: Trui

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

05 September 2007 | Verenigde Staten, Palm Springs

Nadat Trui gisteren ongewild al om 22.00u moest gaan slapen omdat Ani en Frodo
hun ogen niet open konden houden waren we vanmorgen al om 07.30u uit de veren.
Onze eerste autotrip van deze reis stond op het programma, naar Palm Springs.
Zo kwamen we er achter hoe groot Los Angeles is, het duurde ongeveer 2 uur om alleen de stad (via de interstate) uit de komen.

De planning was om in Riverside naar een oeroude moedersinaasappelboom te gaan maar we waren te ver doorgereden en Ani vond het een beetje overdreven om 25km terug te rijden voor 1 boom. Dus werd de rit richting Palm Springs voortgezet waar we rond 13.00u zijn aangekomen. Nadat we onze spullen op de kamer hadden gezet zijn we naar Joshua Tree National Park gereden. Tussendoor nog een pitstop om te tanken. Daar ondervonden we de aparte manier van tanken van de Amerikanen, eerst betalen en dan voor dat geld krijg je benzine. Wat als je teveel betaald? Daar zijn we nog niet achter. Aangekomen in het park een National Park Pass gekocht (daarmee komen we alle National parks in) en nadat we zijn gewaarschuwd voor agressieve wespen en ratelslangen gingen we op weg. We zijn slechts een paar keer gestopt om foto’s te maken(een keer of 20) we moeten er natuurlijk wel zeker van zijn dat we het hele park op de foto zo al dan niet op de film hadden staan.

We hadden ook nog een celebrity tour kunnen maken want hier hebben of misschien wonen ze er nog. of hebben de pijp aan maarten gegeven hebben zoals Frank Sinatra, Liberatie en Bob Hope, maar ook Goldie Hawn, Kurt Russel en natuurlijk Barbra Steisant hebben hier hun domicilie.

Zoals verwacht weer een vermoeiende dag.
Dus weer even douchen en op zoek naar eten

• 05 September 2007 - 08:45

Marissa:

Beter laat dan nooit: Nog een fijne vakantie toegewenst!!!
    Jaja, ik was weer es ziek, je weet wel!!!! Nou, maak er wat van daar, en tot gauw!!!
    Grtz Marissa

• 05 September 2007 - 23:20

Stephan:

Hoe voelt dat nu om tussen al die celebs te zijn?
    Heeft die rock achter jullie ook een naam, of is dat het mousoleum van Rock Hudson? LOL

Keep on trucking...