Dag 11 - Death Valley en Ridgecrest - Reisverslag uit Ridgecrest, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Dag 11 - Death Valley en Ridgecrest - Reisverslag uit Ridgecrest, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Dag 11 - Death Valley en Ridgecrest

Door: Frodo

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

12 September 2007 | Verenigde Staten, Ridgecrest

Vanmorgen moesten we weer vroeg uit de veren, we reizen weer verder en verlaten Las Vegas.
Gisterenavond zijn we de strip nog eens afgelopen en we hebben de strip dus helemaal heen en weer afgelopen. Vooral de fontein bij het hotel-casino Bellagio was spectaculair om te zien, alleen Frodo vond de muziek wat minder hahaha natuurlijk want de fonteinen dansten op de muziek van Elvis “viva Las Vegas”

Nadat we om half 8 uit de veren waren hebben we voor het eerste een echt Amerikaans ontbijt genuttigd in ons hotel. Ongelooflijk maar zelfs daar kun je nog gokken.
Trui en Ani hadden scramble eggs met hash browns en toast. Frodo had pancakes met aardbeien. Nadat we het meeste naar binnen hebben gewerkt zijn we op weg gegaan naar Death Valley. Een lange rit te gaan door een droge en hete omgeving met verschillende landschap culturen. We hebben dus eerst flink proviand ingeslagen zoals een tray met water en wat chips voor het zoutgehalte hoog te houden, het advies is ook om minsten 4 liter per persoon te drinken.

Wederom was het prachtig om te zien hoe het ene landschap in het ander overgaat. Zo zijn we o.a. gestopt bij Badwater, wat het laagste punt is van het westelijk halfrond met veel zoutvlaktes . En even later stonden we bij point Zabriskie waar we keken over de “duinen”. Het was net een film decor……….

Werkelijk, het lijkt alsof er geen wereld meer bestaat als je daar rond rijd.
O ja het verslag is wat korter als dat jullie gewend zijn van mij maar Ani en Trui vonden het wat aan de lange kant worden en waren bang dat niemand het meer zou lezen dan.

Op weg naar het hotel hebben we de chipszak open getrokken en Frodo zei tegen Ani, goh wat stinkt die chips. Ani keek Frodo even aan en keek toen wat lager……ehm de chips zei hij ?? “Wat dacht je van je voeten”; zei Ani. Maar de chips smaakte er niet minder om. We hebben vandaag alle 3 een stuk gereden (ja ook Trui) en nadat we wat rare “spookstadjes” tegen zijn gekomen waar volgen ons gemuteerde mensen leven met een rare sheriff zijn we uiteindelijk toch aangekomen in ons hotel in Ridgecrest vlak bij een militaire basis die verdacht veel op Area 51 leek.

Er schijnen hier veel films opgenomen te zijn zoals de planet of the Apes zei Trui (en daar willen we geen grapjes over horen hahaha) Nu is het tijd om ons op te frissen want de temperatuur heeft er niet om gelogen en gevoelsmatig leek het wel 44 graden. Straks weer wat te eten zien te vinden en dan zien we wel weer……..

• 12 September 2007 - 07:00

Frank:

Hé Supertrio,
    juist door jullie (lange) verslagen begin ik steeds meer jaloers te worden op jullie. Zit ik hier op mijn kantoortje, hebben jullie "geen wereld" gezien. Dat lijkt me echt gigantisch. Ik kan niet wachten op de foto's, maar daar hoef jullie je reis niet voor af te breken (hahaha)
    Groetjes Frank

• 12 September 2007 - 07:34

Elise:

Marco, ik heb je vadertje gebeld en ga hem morgen ophalen en dan lekker verwennen met heerlijk eten. Dus geniet van je vakantie en let op je pa. Ik belde en vroeg of het uitkwam donderdag. Heel lief zij hij, altijd goed.
    Veel plezier en geniet ervan en ja we zijn echt wel jaloers. Ik zekker qua temperatuur, heerlijk die warmte.

• 12 September 2007 - 11:08

Stephan:

Nou lezen doe ik alles hoor, hoe lang of kort het verhaal is, dus ga vooral zo door!
    En check ff, voor jullie weer naar de bewoonde wereld komen, ofdat Frodo er nog bij is haha, je weet maar nooit of hij is achtergebleven in "Area 51"...

Nog een prettige vakantie verder!!

• 12 September 2007 - 12:52

Cootje:

Hee Marco durf es te bruin terug te komen.
    Die bovenbenen blijven waarschijnlijk wel wit. Maar goed ik geniet van jullie verslagen van mij mogen ze lang zijn.
    Ik reis een beetje met jullie mee en ik wil alle foto's zien, ben erg benieuwd.
    Groetjes!!!!!!

• 12 September 2007 - 15:22

Fabienne:

hallo ome a3,
    hoe gaat het in amerika?
    Wij lezen iedere dag jou verhaaltje.
    Vooral papa.
    groetjes fabienne van kessel

• 12 September 2007 - 16:12

Tinkywinkie:

lang lang lange verhalen wil ik! ik GENIET van jullie lange verhalen.
    eh...4 liter water per persoon. is dat ook ECHT gelukt? pffff...waar laten jullie het?
    zeker weer veel inzegeningen gedaan onderweg?