Dag 10_2e dag LV aangepaste versie - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Dag 10_2e dag LV aangepaste versie - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Dag 10_2e dag LV aangepaste versie

Door: Ani

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

11 September 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het was me het dagje wel vandaag, gisterenavond te diep in het glaasje gekeken waardoor Frodo vandaag waarschijnlijk een flinke kater heeft gehad, Trui en Ani hadden daar geen last van, maar of dat zo goed is??
Frodo is nog een uurtje naar bed gegaan terwijl Trui en Ani nog wat door Fremondstreet gestruind hebben en nog wat rommel gekocht hebben, ook hebben we nog een gokje gewaagd aan een gokkast zo groot dat je er bijna in moest klimmen om deze te bedienen
We hebben ons vandaag niet zo druk gemaakt, zijn vanmiddag naar de strip gereden, en flink gegokt, toch al gauw een paar doller erdoor gejaagd niets gewonnen natuurlijk. Ook behoren Frodo En trui nu tot de wereldsterren omdat ze als figuranten de achtergrond van MTV opnamen hebben opgeluisterd (ze stonden dus gewoon in de weg)
Vanavond nog eens terug gereden om LV bij nacht te aanschouwen, zeker de moeite waard al die lichtjes, maar het waren er toch minder dan we verwacht hadden.Ook het Casino Paris bezocht waar we maar meteen een broodje hebben verorberd, en na ons vergaapt te hebben aan Luxor waar de hotelkamers aan de binnenzijde van de piramide gebouwd zijn, zijn we weer hotelwaards gekeerd.
Het formaat van de casino’s is ook niet mis, vanmiddag wilde we terug naar onze hotelkamer, daarvoor moet je door het casino lopen maar we konden de ingang niet meer vinden, we waren gewoon verdwaald.
Het is nu alweer 1.15 uur in de nacht en morgen moeten we een tocht van 400 km door Deathvalley dus uitgerust op pad morgen en daar wil ik vandaag ook met afsluiten

• 11 September 2007 - 08:23

Erik:

Yo A3!! Niet te veel poen vergokken he!?
    Groetjes en geniet er van...

• 11 September 2007 - 10:07

Frank:

Is Marco alweer wat opgeknapt?? Toch maar overstappen op chocomelk, misschien.
    Hopelijk kan hij zonder kater de mooie tocht vervolgen met jullie.
    Groetjes Frank en nog veel plezier

• 11 September 2007 - 14:59

Frodo:

Ja hoor na een paar uurtjes was ik weer de oude, het was slechts een cocktail van een liter die me iets te veel was geworden denk ik.

S'middags konden we met z'n alle weer ons ogen uit kijken van het grote attractie park waar Las Vegas op lijkt.

En thx voor de tip, zal het vandaag houden bij een choco-tje.

Trouwens die fontijn is spectaculair s'avonds in Las Vegas,

groetjes aan iedereen Frodo en de rest

• 11 September 2007 - 17:39

Tinkywinkie:

en wanneer komt die mtv uitzending bij ONS op tv?
    niks gewonnen, trouwens...dat valt me tegen. met het spreekwoordelijke geluk van frodo, als 'geld magneet'...

• 12 September 2007 - 05:21

Malidatava:

heey vlgnde keer 1 half glaasje pakken kun je er niet zo diep inkijken haha zo nu zijn we weer benieuwd naar het vlgnde rijs verslag