Eindelijk - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

05 Juli 2009 | Nederland, Mierlo

Een lang gekoesterde wens gaat in vervulling, ik ga een rondreis maken door Peru. Op 19 sept. als Adrie en Marco weer terug zijn uit de USA gaat mijn avontuur beginnen. Als het allemaal meezit ga ik een vlucht maken over de Nasca-lijnen, naar de grootste kloof van Zuid-Amerika Colca Canyon, het hoogst gelegen bevaarbare meer van de wereld Titicacameer, natuurlijk Machu Picchu naar de Amazone en nog veel meer. Ik ga ook grote hoogtes bereiken, boven de 4000m.
Het enige wat ik nog moet doen is een gele koorts injectie halen en wat malariatabletten ritselen, m'n koffer pakken en goede zin meenemen.

Hopelijk heb ik een paar keer internet tot mijn beschikking in Peru want dan probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden!

Groetjes
Hanneke

  • 27 Augustus 2009 - 20:51

    Karin:

    Ha, die Hanneke,
    Ja door de reisverslagen van Adrie en Marco kijg je natuurlijk ook kriebels en idd jij hebt het nog lekker tegoed!
    Hoop in ieder geval dat je geniet en voordat je het weet is het alweer voorbij!
    Als je het goed vindt ga ik in ieder geval ook jouw verhalen volgen; wel leuk lijkt me dat heb ik ook een beetje het gevoel op vakantie te zijn!
    Groetjes Karin uit Leende!
    en nog succes met het halen van je gele koorts injectie!

  • 27 Augustus 2009 - 20:59

    Marcus:

    Hey Han, jaja eerst wij en dan jij....ik zie alweer een eerste reactie? Ben er maar zuinig op want ja nu wij (Adrie en ik) er nu niet bij zijn whaha . Nee grapje. Hoop dat je ook een mooie en super fijne vakantie hebt. En vergeet niet de nodige foto's te maken....en vooral niet vallen ! Take care and god bless you...haha voel me alweer op en top Amerikaan.... veul plezier groetjes Marcus

  • 28 Augustus 2009 - 09:22

    Adrie:

    Hey Hanneke, het is bijn a zover. wij gaan als eerste op pad en daarna volg jij , mocht ik je niet meer zien dan en hele fijne vakantie en niet vallen, en hou je aan je quotum wat betreft het aantal foto's
    groeten Adrie

  • 01 September 2009 - 08:23

    Karin:

    Ha die Hanneke; denk even een reactie bij jou plaatsen!
    Moest vanmorgen even aan jou denken; omdat jij er de vorige reis ook bij was! Ja voor mij is deze techniek vrij nieuw echter wel leuk!
    Weet ook dat jij van de verhalen van Marco en Adrie geniet en zekers met hun meeleeft!
    Ja zal wel even een raar gevoel geweest zijn voor jou; echter jij hebt het bij hun terugkeer nog lekker tegoed!
    En vind het ook zeker leuk altijd om jouw reacties te lezen; onlangs de eer gehad om jullie fotoboek te bekijken en mijn complimententen Hanneke met hoeveel zorg jij dit gedaan hebt! Ja door jouw boek heb ik zelf al een heel compleet beeld gekregen en leek het of ik er zelf al geweest was!
    Lieve groet Karin.

  • 13 September 2009 - 21:26

    Karin:

    Ha die Hanneke; effe snel; ja ongelooflijk de mannen bijna thuis, dus voor jou aftellen; erg spannend!
    Zag dat je reisgezelschap een goede indruk op je gemaakt heeft dus nu maar snel je koffers nog pakken en merk wel dat je dat met heel veel plezier doet!
    Ja meid, hoop van harte dat ook jouw vakantie slaagt, dat je veel ziet en je weer nieuwe frisse energie, ha ha arbeidsvitaminen opdoet! Vindt het zeker leuk hierna ook live je verhalen te horen en maak maar heel veel foto's voor weer zo'n prachtboek!
    En was benieuwd of het nu met je voet wel helemaal over is en hoe laat je eigenlijk zaterdag vertrekt!
    Succes met alles! Karin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mierlo

Rondreis Peru

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2009

Maccu Picchu en de jungle

02 Oktober 2009

Tentenkamp

30 September 2009

Titicacameer

28 September 2009

Colca Canyon

25 September 2009

Vrije dagen in Arrequipa
Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 112917

Voorgaande reizen:

12 Juni 2012 - 27 Juni 2012

Cyprus - Marcus & Kaatje

22 Juni 2011 - 06 Juli 2011

Spanje Andalusië-Kaatje en Marcus (autorondreis)

15 Januari 2010 - 05 Februari 2010

Kenia en Tanzania

19 September 2009 - 08 Oktober 2009

Rondreis Peru

31 Augustus 2009 - 18 September 2009

Amerika 2009

10 November 2007 - 24 November 2007

Dominicaanse Republiek 2007

01 September 2007 - 17 September 2007

Amerika 2007

Landen bezocht: