Bijna! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje (Kaatje =Karin - Marcus = Marco (Muller) - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Adrie, Hanneke, Marcus en Kaatje

13 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Nog 2 nachtjes slapen en dan gaat voor Maaike en mij (Hanneke) een groot avontuur beginnen. We gaan de rimboe in van Kenia en Tanzania. Voor Maaike de allereerste verre reis, ik ben al wat meer "ervaren" maar dan nog is het voor ons spannend.
De meeste voorbereidingen zijn getroffen; Maaike moest nog wat spuiten halen, visa moest aangevraagd worden, malariatabletten regelen. Ondertussen zijn de tickets binnengekomen en hebben we wat Keniaanse shillingen gehaald.
Omdat we vrijdag zeker op Schiphol willen aankomen (de ns is niet echt betrouwbaar met deze winterse perikelen) hebben we de Schipholtaxi besteld. Is ook wat comfortabeler, en we hoeven de koffers niet te sjouwen, misschien moeten we dat al genoeg in de bush bush.

Het is nog afwachten of we kunnen internetten daar dus het kan zijn dat jullie dagen niks van ons horen maar als het lukt zullen we ons regelmatig melden en onze belevenissen hier met jullie delen.

Groetjes en jambo van Maaike en Hanneke!

• 13 Januari 2010 - 19:26

Maartje:

Haa tante hanneke! & Maaike ;)

Allebei een heeeeeeeeele gave vakantie en ik kijk uit naar de leuke verhalen over de bush bush!!!

xxx Maartje

• 13 Januari 2010 - 19:44

Heleuuwtjes Samen:

wij willen jullie heel veel plezier wensen en maak er een te gekke trip van heel veel groetjes van ruben pam en lou;)

• 13 Januari 2010 - 19:59

Monique:

Hoi Hanneke en Maaike,

Ik wens jullie (weer) een fantastische reis en onvergetelijke belevenissen!
    Graag tot hoors: ik wacht wel af wanneer jullie iets kunnen laten weten...
    Monique

• 13 Januari 2010 - 22:21

Kaatje En Marcus:

Hoi Hanneke,
    FF snel een groet en een mooie gelegenheid om dit op deze manier te doen (ipv SMS).
    Ja natuurlijk wensen wij jou en Maaike een super vakantie in Afrika.

Tja kunnen de reisverslagen van jou al bijna niet meer bijhouden zo kort volgen ze op elkaar (grapje) Tja als het aan het weer ligt dan reizen we meteen mee want we zijn de sneeuw hier (en denk als vele andere) echt wel meer dan zat.

Ja en als jullie in Pr.Bernard zijn voetstappen gaan staan vergeet dan vooral NIET jullie camera's goed te laden want misschien wat minder berichtjes hier op Waarbenjij. Maar zijn natuurlijk altijd weer erg benieuwd naar de verhalen en de foto's

Ja jullie 2 heel veel plezier daar ,geniet er lekker van en laat de beesten niet te veel schrikken (hahaha grapje)

Tja Jambo ook van onze kant en pas goed op jullie zelf.....

Groetjes van ons
    Kaatje en Marcus

• 14 Januari 2010 - 08:50

Marijke:

Ook wij willen jullie een fantastische vakantie wensen. En we lezen het wel (hoop ik ) op internet. Maak maar weer veel foto's dan zien wij het boek wel weer tegemoet. De groetjes en geniet in Afrika......
    René - Marijke - Rob

• 14 Januari 2010 - 13:57

Adrie:

Lekker spannend, om achter de mannen (leeuwen en zo) aan te rennen in de bush.
    veel plezier en ik wacht vol spanning op jullie verslagen
    grs Aad

• 14 Januari 2010 - 14:30

Antwan:

bijna zover!!
    ik wens jullie een hele fijne en avontuurlijke vakantie toe! Geniet ervan!!

XXX Antwan

• 14 Januari 2010 - 20:20

Carin:

veel plezier samen, maak erg een te gekke reis van
    groetjes carin, marco en kids

• 16 Januari 2010 - 15:01

Franka:

hey dames,

bij deze wens ik jullie een super leuke vakantie!

denken jullie wel af en toe aan mij?!
    ik zal jullie ontzettend missen! mijn enige full time collega's.
    denk dat ik ook wel aan n vakantie toe ben als jullie terug zijn.

maar ja dat zijn zorgen voor later.

geniet ervan en heel veel plezier!!

en hanneke, hou jij maaike een beetje in de gaten. haha. want die moet alles nu 3 weken opsparen......

dikke knuffel, franka

• 16 Januari 2010 - 18:52

Franca En Jan:

Hallo meiden hoe is jullie eerste dag geweest in de rimboe?
    We hopen dat jullie heel veel te zien krijgen en er een gezellige boel van maken.
    Groeten van ons xxx.